CD Projekt RED kritizuje Skyrim a jeho Questy či NCP:

Práve na Skyrim sa zameral Konrad Tomaszkiewicz, riaditeľ vývoja Zaklínača 3, v najnovšom video-rozhovore pre Game Informer. Tomaszkiewicz pochválil preskúmavanie prostredia a panorámu, rozhodne ale nechcú generický obsah, ako z hľadiska príbehu, tak aj úlohy v hernom svete.

„Zo Skyrim sme sa naučili predovšetkým to, že sa po celý čas musíme snažiť, aby bol hráč neustále ponorený do hry. Nesmieme poľaviť,“ povedal. „Vo Skyrim ste mohli neustále dokolečka plniť jeden a ten istý quest a NPC postavy na to nijako nereagovali. Tomu sa chceme vyhnúť, chceme úlohy, ktoré budú nadesignované. Ak chceme, aby ste sa ponoril do hry, musíme ju navrhnúť tak, že NPC postavy budú reagovať na to, čo robíte, „pokračoval Tomaszkiewicz. > Zing.cz

Wild Hund má byť úspešnejší a lepší ako Skyrim:
Ako ďalej hovorí, ich cieľom je byť skutočne najlepší. „Našou ambíciou vždy bolo byť v kvalite nášho produktu najlepšie, ale zároveň aby sme boli aj nezávislí. To je pre nás veľmi dôležité.“

CD Projekt verí, že Zaklínač 3 môže osloviť oveľa väčší okruh divákov, než sú ich verní fanúšikovia, ktorých počet sa po vydaní dvojky ešte zvýšil. K tomu sú ale potrebné poriadne peniaze na reklamu. Problém ale je práve s tou nezávislosťou. Síce by dokázali získať veľa peňazí od veľkých distribútorov, ale tým by prišli o slobodu vo vlastnom rozhodovaní, ktorá je pre nich dôležitá. > eurogamer.cz

Niečo málo o príbehu Zaklínač 3:
Autori sa rozhodli fázy príbehu Zaklínača 3 rozdeliť do troch úplne odlišných rovín. Kým v predchádzajúcej dobe nás neustále prenasledovala hlavná príbehová línia, bez ktorej by sme sa nemohli posunúť ďalej, tu to v až takej miere neplatí. To koniec koncov potvrdzuje aj hneď prvý z rovín, ktorá je určená pre Geraltovo zabijácke ja. Zaklínači musí svoju prácu robiť a musí ju robiť dobre, čo je fakt, ktorý táto rovina plne podporí. V jej prípade sa budeme voľne pohybovať bez akýchkoľvek obmedzení po hernom svete a užívať si nečakaných prekvapení, aká nám tvorcovia pripravia, rovnako ako nezáväzných questov, ktoré budeme plniť pre ohrozovanej občanov, pričom, nech už sa pred nás postaví akejkoľvek monštrum ani úlohu, budeme ho musieť pokoriť. Ako sme sa súčasnej dozvedeli, takých úloh je pre nás pripravená hromada a aj keby sme v hre nenašli jedinú ďalšia vec, vystačí nám jej obsah na približne 100 hodín hrania. A to sme ešte ani nestihli spomenúť zvyšné dve roviny príbehu.

Druhá dejová línia nás zasvätí do skutočných pomerov, aké v hernom svete panujú. Bez okolkov pred nás bude předhazována politická situácia, intrigy panovníkov a snaha ríše Nilfgaard expandovať do niektorých z našich provincií. Ani náhodou sa nejedná o nutnosť, ale ak dané questy plniť nebudete, pripravil pre vás CD Projekt veľmi neobvyklú odmenu. Každý váš úkon z tejto roviny dejovej línie má svoj ​​výsledok. Teória akcie a reakcie tu plní svoj ​​účel do posledného, takže ak napríklad nepomôžete dedine ohrozovanej banditami, môže sa stať, že až tam pôjdete ďalší deň nakúpiť, zistíte, že je vyplienená… > gamepark.cz

Ďalšia kritika na Skyrim, tvorcovia hry si zobrali na mušku svojho najväčšieho konkurenta, preto ho začali ohovárať alebo poukazovať na reálne chyby?:

S tým v podstate môžeme súhlasiť. Postavy vo Skyrimu sú oproti Zaklínači nevýrazné a skutočne zle zapamätateľné. Pokiaľ ide o príbeh, tak Skyrim je jednoznačne proti Geraltově trilógiu značne pozadu. Zaklínač 3: Divoký hon vyjde pre PC, PS4 a Xbox 720 v budúcom roku. Dajú sa predpokladať české titulky, možno aj dabing. > vytukej.cz