Silné emócie, strach, trefné scény. Zriedkavo sa tieto veci spájajú s dnešnými počítačovými hrami. The Walking Dead je výnimka. A piata a posledná epizóda prvej sezóny tohto survival hororu je asi najvýrečnejší príklad.

The Walking Dead recenzia

K popisu príbehu nezostáva čas, je ako vyrozprávať poslednú epizódu sezóny jedným z „Game of Thrones“. Musíte len hrať. V tomto prípade musíme poznamenať, že Lee bude musieť urobiť oveľa dôležitejšie rozhodnutie ako predtým. Puzzle prakticky chýba, akcie a dialóg majú prednosť a klamstvá budú číhať všade. Pripravte sa na najväčšiu bitku so zombie doposiaľ.

Nie na všetky otázky, ktoré ste sa možno sám seba spýtal, dostanete odpoveď. Ale to nie je nutné. Telltale už potvrdila, že druhá sezóna bude univerzálna.

The Walking Dead

Teraz keď sú všetky epizódy za nami, môžem povedať, že The Walking Dead je naozaj majstrovským dielom. To je hra, o ktorej sa bude hovoriť po dlhú dobu, čo nepochybne bude žať mnoho odmien. Telltale opäť preukázala, že dobrodružný žáner je živý a nie je nutné sa spoliehať na zákerné hádanky, aby získali pozornosť hráčov. Ak vytvoríte neuveriteľný príbeh plný postáv, ktorých Vám záleží, keď zomrú, a ktorí sa trasú na každej zrážke s iným nebezpečenstvom, všetko bude v poriadku. Ťažké, určite. Ale úloha, ktorú Telltale urobil skvele. Áno, drobné technické problémy obklopujúce všetky epizódy. Ale ani nemôžu ovplyvniť hru celkovo. Ak ste sa jej ešte nedotkol, nie je lepší čas, než hrať všetky epizódy dohromady. Tieto zvládnete za približne 10 – 13 hodín a budú jedným z naj pamätnejšia v celej svojej hernej kariére.