Už sa neviete dočkať na akciu The Last of Us? Tak to určite nie ste jediný a aby toho nebolo málo a čakanie bolo ešte ťažšie tu je pár nových informácii o hre ktoré urobia toto čakanie ešte dlhším.

Zranenia budú aktívne, to v praxi znamená že ak Joela zrania tak rana bude krvácať a postupne Vám bude ubúdať život. Ranu si musíte ošetriť. Joel si tiež napríklad bude pridržiavať tú časť tela ktorá bude zranená. Pre spestrenie Joel prevádza kroky pri ktorých napríklad očistí ranu, vyberie guľku, previaže si ju a podobne.

Pri zraneniach ešte ostaneme. Každý kto sa zranil vie že zranená časť tela či končatina je slabá a musí sa hojiť. V The Last of Us bude fungovať podobný princíp kde pri zranení ruky nemôžete používať ťažké zbrane alebo robiť určité úkony (behanie, skákanie v prípade zranenia nohy). Na ošetrenie Joel bude môcť využívať aj predmety ktoré nájde.

Hráč môže pred nepriateľom unikať, prípadne zabarikádovať dvere, premiestňovať nábytok podľa potreby. Nieje to však vždy možné a niektoré situácie s=u pred-skriptované a stretne sa s nimi každý hráč.

Guľky v hre budú vzácne a nebude ich ľahké nájsť, na šialenú strieľačku preto zabudnite.

Ako bolo spomenuté v prvých dojmoch Ellie je tu aby nám pomohla. Je riadená umelou inteligenciou a tá je veľmi vyspelá. Preto sa Vám nestane že vám bude zavadzať, bude zomierať alebo Vás prezradí svojim pohybom.

V hre budete mať možnosť si vybrať obtiažnosť, tá spočíva v tom aké množstvo vybavenia dostanete respektíve nájdete. Ak sme pri predmetoch ešte spomeniem, že každý predmet má „dátum spotrebi“ preto nie vždy sa oplatí kombinovať a vytvárať predmety ak viete že ich momentálne nevyužijete alebo Vám vydržia krátko.

Pozície sa ukladajú automaticky a tie sú rozmiestnené tak aby ste zo smrti nemali traumu. Boje nebudú tak svyžné a preto budú o niečo náročnejšie ako sme zvyknutý, headshot nebude ľahká záležitosť.

Hra je plánovaná zatiaľ iba exkluzívne pre PS3 a vychádza 14. júna 2013.

No nieje to škoda že to je len pre PS3? Čo si o tom myslíte?