Producent za projektom Thief, Stephane Roy povedal pre web magazín StrategyInformer, že PC verzia hry nebude iba kópia konzolovej verzie. Roy prisľúbil, že pri práci na PC verzii bude premýšľať ako PC hráč.

„Nieje pochýb, že PC verzia je pre nás extrémne dôležitá“, povedal. „Hra s myšou a klávesnicou je odlišná preto sa musíme uistiť, že podpora bude dobrá. Pri práci na PC verzii, myslíme ako PC hráč. Pri konzole je to iný druh „zvieraťa“. Je to jeden z našich cieľov aby PC verzia hry nebola len kópia tej konzolovej verzii.“

Je pekné že myslia aj na to. Konzolové porty často krát dopadnú viac ako zle, takýmto príkladom je napríklad Dark Souls, ktoré je v PC verzii takmer nehratelný. Pred nedávnom sme vydali prvé dojmy z hry Thief, ktoré vznikli na základe zverejnenia prvej misie.

Plánované vydanie hry je v roku 2014 pre konzoly novej generácie a PC.