destinyUž sme si zvykli na to že tvorcovia hier dajú do popredia vždy iba jednu platformu pri vývoji novej hry a potom už pre tie ďalšie robia porty. Niekedy hru prispôsobia viac inokedy menej. Typickým pozitívnym príkladom môže byť Diablo 3 kde hru portujú pre PS3 a X360, pritom však prerobili interface a hra je prispôsobená konzolovej hre. Negatívnym príkladom je napríklad hra Dark Souls kde je na PC nehrateľná a hraničí s navodením ťažkých psychotických stavov.

Bungie sa rozhodlo inak a možno inšpiruje aj iných vývojárov, ale ich pripravované Destiny bude na každú platformu iné. Prezradil tak v rozhovore prezident Bungie.

Detaily však neprezradil, spomenul len to že nový engine im otvoril nové možnosti hlavne z príchodom next-gen konzolí. Svet ostane rovnaký zmení sa však grafika a bude rozdiel na každej platforme.

Predpokladám ale, že to nebude až taký rozdiel.