Tento krátky článok sa Vám bude snažiť zhrnúť všetko čo zatiaľ vieme o hre Beyond: Two Souls. Hru vytvára štúdio QuanticDream a bude vydaná pod taktovkou Sony s plánovaným dátumom 8. októbra 2013, exkluzívne iba pre Playstation 3.

Ústredná postava hry je žena Jodie Holmes, teda najskôr dospievajúce dievča, ktoré doprevádzate cestou životom, hľadajúc samú seba a pritom odhaľujúc záhady života, jednou z nich aj čo sa stane po smrti. Jodie sa prevteľuje do Aiden ktorá má nadprirodzené schopnosti, je neviditeľná a dokáže ovládať aj ostatných, prechádzať cez objekti, zabíjať, či len tak vystrašiť. QuanticDream si od Beyond: Two Souls toho veľa sľubuje a sľubuje aj veľa hráčom, od originality po príbeh plný zvratov a prekvapení.

Beyond: Two Souls

Hráč v tomto prípade je aj režisér, pretože je len na ňom ako konečný príbeh bude vyzerať. Máte možnosť aktívne ovplyvňovať ako bude vyzerať línia detstva, dospievania a dospelosti a to hlavne tým, že dôsledky uvidíte ešte skôr ako Vám budú odhalené príčiny. Vaším cieľom tak bude usporiadať to klbko rozhodnutí a udalostí tak aby s toho vznikol jeden príbeh. Napríklad už ako malá Jodie Holmes sníva byť ako herečka Ellen Page. Následne Jodie vidí scény kde vyrastá a následne ostatné postavy starnú a ako sa okolie vyvíja.

Že hlavná postava je inšpirovaná práve touto herečkou nieje náhoda. Jodie Holmes má tvár Hellen Page a tá ju stvárňuje aj v hre. Herečku ste mali možnosť vidieť vo filmoch ako Juno, Počiatok či ju ešte uvidíte v ďalšom Xmen filme. Spolu s ňou si zahral aj Willem Dafoe ktorého ste mohli zahliadnuť vo filmoch ako Spiderman či Čata a v mnohých iných filmoch. V hre stvárňuje Nathana Dawkinsa, ktorý sa stane pre ňu neoficiálnym adoptívnym otcom. V Beyond: Two Souls zažijete skutočné herecké výkony. Hercom totiž neboli nasnímané len tváre ale boli s nimi nasnímané celé scény v 3D prostredí.

Beyond: Two Souls

Je vidieť že štúdio sa snaží ísť s nápadmi ďalej a posúvať herný priemysel na ďalší level. Nevaria ten istý recept i keď je už osvedčený ako v prípade Heavy Rain. Hra bude plná emócii kde sa dá povedať že hru netvorí príbeh ale príbeh tvorí hru. Hra by mala sprostredkovať zážitok verný ako samotný život. Nemôže sa stať že by ste v hre museli robiť niečo dvakrát, nečakajte teda s rovnakými scénami, úkonmi či udalosťami. Hráča čakajú scény plné prekvapení a zážitkov ktoré nanajvýš bude aktívne ovplyvňovať.

Životné otázky a filozofie v hre budú habadej. Myšlienky ako, „čo ak by som sa rozhodol v živote takto“, „keby som len mohol vrátiť čas“, nás tu čakajú na každom kroku. Každý z nás ma niekedy pocit že život aký vedieme je len príprava na jeden jediný okamih ktorý musíme v živote využiť. Každý z nás robí rozhodnutia a všetky tie maličkosti vedú často krát k iným väčším čí menším udalostiam v našom živote ale aj v živote našich blízkych.

Beyond: Two Souls má ponúknuť lepšiu grafiku, vysoké detaily a otvorenejšie prostredie ako to bolo napríklad v Heavy Rain. Sľubujú svet kde môžete voľne pobehovať a preskúmavať nepoznané. Uvidíme ako to dopadne už 8. októbra 2013.