Pripravte sa tak na to, že v hre nebudú v podstate žiadne videá. Ak sa bude dej posúvať ďalej, síce nebudete môcť ovládať postavu, ale stále budete bez prerušenia prežívať jeden príbeh. Niektorí zahraničný novinári už mali tú možnosť, zahrať si niekoľko hodín z takmer dokončenej hry. O čom sa najčastejšie spomínajú, je neskutočná atmosféra, ktorá hru sprevádza. Ako iste viete, hra sa presúva z podmorskej hladiny do nebeských výšin. Inšpiráciou pre vznášajúce sa mesto bola jedna z expozícií svetovej výstavy, ktorá má symbolizovať americkú túžbu v tom byť prvý, výnimočný. Už skôr v americkej histórii boli snahy urobiť neuveriteľná mesta, ktorá by obdivoval celý svet a ktorá by nemohol nikto iný napodobniť. Ostatne poznáme to aj u nás – prikážem vetru dažďu – tí starší určite pamätajú …

Od Bioshock Infinite tiež opäť čakáme niečo úplne nové. Prvé dva diely priniesli nádherné prostredie pod vodou, u tohto dielu to bude určite „lietanie“ medzi koľajami, na ktoré sa chytáte hákom a môžete tak zažiť niečo, čo tu trúfam si tvrdiť, ešte nebolo. K tomu si pridajte to veľkolepé prostredie a atmosféru, ktorá je neopakovateľná. > Viac

Nielen priaznivci skvelé grafiky na PC môžu mať radosť. Vývojári Bioshock Infinite tvrdí, že na PC verzii pracuje od začiatku vývoja špeciálny tím, ktorý rieši potreby špecifické pre počítače. Tie zahŕňajú nielen grafickú zložku, ale napríklad aj užívateľské rozhranie.

„Hranie PC verzie na nastavenie medium zhruba zodpovedá konzolovej verzii. Avšak v okamihu, keď nastavenie zmeníte na high, very high alebo ultra, rozdiel je obrovský,“ povedal Levine v rozhovore serveru IGN. Vysoké rozlíšenie herných textúr je dôvod, prečo PC verzia vychádza na troch diskoch, zatiaľ čo konzolové na jednom. > Viac

Hardwarove minimálne požiadavky na hru Bioshock Infinite:
Minimálna špecifikácia je doslova skromná:

Core 2 Duo 2,4 GHz / Athlon X2 2,7 GHz
2 GB RAM
Radeon HD 3870, GeForce 8800 GT, Intel HD 3000
512MB Video RAM
Windows Vista SP2 32bit

Veríme, že dvojjadrový procesor triedy zhruba 2,5 GHz + ak tomu 4 generácie starú grafiku má doma drvivá väčšina z nás. Tak trochu síce máme pochybnosti o tom, ako bude Bioshock Infinite na tejto konfigurácii pri plynulom fps vyzerať – najmä s ohľadom na Intel HD 3000 v špecifikácii, ale to sa ukáže až v marci. > http://diit.cz

Ak môžeme súdiť z úvodných hodín hrania, tak čím dlhšie hráte, tým nápaditejšie sa Infinite stáva. V jednej z pokročilejších oblastí sa napríklad stretnete s akousi mechanickou gorila, ktorá je nazývaná Handyman (kutil / údržbár), pred ktorou budete musieť sakra rýchlo utekať a pokúšať sa ju zničiť z diaľky. Po vlastných pritom nemáte šancu zmiznúť a tak začnete hojne využívať kovové koľaje spájajúce jednotlivé vzducholode čiže časti mesta. Tie vám umožnia prelietavať po mape sem a tam, a veľmi rýchlo sa stanú pevnou súčasťou akčných sekvencií. Sú rýchle, neuveriteľne adrenalínové a pohodlne sa používajú – proste sa na ne zavesíte magnetickým hákom.

Rovnakým spôsobom je pozvoľna vylepšený dojem zo špeciálnych schopností – objaví sa teleport nie nepodobný Blink z Dishonored, hra sprístupní aj gravitačné hrátky s nepriateľmi, ktoré môžete odhadzovať alebo priťahovať. Slzy zase dovolí vytvoriť návnadu na nepriateľov, či si vysnívať muníciu a lekárničky. Z nie príliš originálna kópia pôvodného Bisohocku sa rýchlo stane sviežou zábavná záležitosť. > Viac